tirsdag den 4. februar 2014

Fødselsdags broderi

 
 
 
 
Jeg har mærket det de sidste 2 dage.....det er bestemt en lille smule forår
i Danmark. I går gik jeg en længere tur, det var ganske enkelt fantastisk.
Jeg gik forbi en hæk ved en have og den var sprængfyldt med gråspurve,
der bare sang og sang. Ren øre guf til en vinter drænet kvinde.
Jeg kan absolut ikke få nok lys og luft efter en lang, og i den
grad lysfattig januar. Hvad med dig???
 
Jeg har ærlig talt ikke være særlig aktiv på bloggen. Det er skidt når
man som jeg har større forventninger til et jævnt og kreativt flow på bloggen.
Håber I bærer over med mig. Jeg har bestemt ikke ligget i dvale på
det kreative område. Jeg har bare ikke nået at få det lagt ud.
 
Kreativt fødselsdags broderi inspireret af et indlæg på
Yngste datter fylder år om et par dage og til hende skulle der
broderes en ny kosmetik pung.
Det har været super sjovt at brodere navnet og efterfølgende sy
den lille kosmetik pung. Mønstret har jeg målt op efter en jeg
engang købte til mig selv. Ikke noget særligt, den havde bare en
god facon. Så er det bare at vente om gaven falder i god jord!!!


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet smukt! Og tusind tak for link og dejlig mail :0)

    Knus Karen Marie

    SvarSlet