lørdag den 11. april 2015

Nørdedag for begyndere......

 
Jeg har allerede været i gang den sidste uges tid på skolen.
Påsken levnede tid til et påtrængende og stort
ønske - en "nørdedag". En dag hvor jeg kunne arbejde 
med min første Artists book, en "One-page-book".
 
Sidste efterår skulle vi tømme mine forældres hus.
Min mor på 91 er stadig still going strong, og bor ikke længere
i huset. Min far er desværre død for snart mange år siden,
men i hans arbejdsværelse fandt jeg en masse spændende
bøger, papirer og bygningstegninger. Min far var tidligere arkitekt
og et ordens menneske, der sirligt havde gemt en masse.
 
Alle disse skønne ting havnede hjemme hos mig. Tænkte at jeg
måske kunne anvende det til et eller andet. Dette et-eller-andet er
nu blevet en del af min første Artists book. Jeg er helt sikker på
min far ville glædes og forunderes over at jeg genanvender nogle
af disse skatte. Om end det er på en helt anden vis.
Hvor ville jeg dog gerne vise ham det jeg har frembragt.
 
Memory lane er helt klar betrådt i forarbejdningen af min første
Artists book. Skønne minder er dukket op, og et savn af min far,
som jeg ikke var mig helt bevidst - er også dukket op.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar