lørdag den 26. oktober 2013

1 års fødselsdag

 

 
 
Et helt år som blogger,
og en hel del klogere på begrebet blogging.
En masse erfaringer rigere udi det at blogge.
 
Jeg holder af at blogge om min hverdag, og det der
gør en forskel i hverdagen.
Det der betyder mest  - er livet med kunsten,
min familie, at undervise, kultur, farver, design, naturen og haven,
søde sager og en masse andre skønne og dejlige ting.
Det der gør livet ubeskrivelig dejligt.
 
Julia Lahme´s bog, "BLOG bogen" som netop er udkommet,
kom som sendt fra himlen, hvor har jeg dog savnet noget
 at slå op i engang imellem. Hold da op hvor var det dejligt at
få noget så brugbart i hånden. Indtil nu har min egen
blogtilgang været en stor famlen og en masse research på nettet.
Om jeg er blevet dygtigere vil jeg lade stå åbent - måske!
 
Faktum er at jeg forsætter med at blogge.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar