tirsdag den 31. marts 2015

Artists books

 
Artists books var overskriften på et kursus, som jeg havde
glædet mig til fra første færd.
Det er både godt og ondt med forventninger, men glædelige
forventninger til selvsagt, JA noget du glæder dig til.
Gør at du lader op. Præcis sådan havde jeg det da
jeg drog af sted i lørdags.
 
Kunstner og underviser Hanne Matthiesen lagde hus/atelier til.
Et ældre hus fyldt med charme og kunstneriske udfoldelser.
Skønne rammer der kun kunne inspirere os 5 kursister.
Dagen rasede af sted under kyndig og kærlig vejledning af
Hanne.
 
De fleste af billederne i fotocollagen er Hannes smukke
og unikke frembringelser, lidt stemningsfoto fra dagen og
endelig et par af mine spæde forsøg med begrebet
Artists books. Jeg glæder mig til at få en dag eller to i
påskeferien til fordybelse og leg med de nye "kompetencer". 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar