torsdag den 14. november 2013

Brush up til min nye taske


 
Min nye taske har fået et brush up. Egentlig skulle jeg have
indleveret den i butikken, men da jeg selv ved en smule
om at arbejde i skind, kunne jeg ikke overskue hvordan
de skulle repareret den. I et stykke tid har jeg brygget på en
eller anden form for dekoration. Foredraget med Sarah Becker,
inspirerede til at kaste sig ud i noget a´la broderi.
 
Min fri onsdag blev bl.a. brugt til at tegne fugle og
inden dagen var gået i går, havde jeg altså også broderet
fuglen til tasken. Det vil sige - jeg klippede først fuglen ud
af et gammelt broderi med roser. Syede den bagefter over
på et stykke blåt filt. Broderede videre på fuglen
og sluttede af med lidt pailletter.
 
Godt tilfreds med mit resultatet, der selvfølgelig ikke
kommer i nærheden af Sarah Becker, men foredraget
inspirerede i hvert fald til dette fuglemotiv.
Og så duer min nye taske igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar