søndag den 3. november 2013

Søndags klumme

 
 
"Et år på bloggen set gennem billeder.
Er du hurtig kan du måske nå det endnu........
Suverænt strikket sammen med ung kunst
og portrætteret her på bloggen i ugens løb".
 
Et sammensurium af ord, overskrifter, blogindlæg.
Det er søndag. Det er mørkt og det føles
som den bedste løsning at blive inden døre og tænde lys
i stager. Glemme det er efterår og fordybe sig i egne
sysler. Der er stille, stille efter besøg af 
vores dejlige børn, svigerbørn og barnebarn.
Forunderligt stille, jeg nyder det alligevel.
 
Der er rod omkring mig, duften og støvet har næsten lagt sig.
Jeg rydder op, medens jeg tænker over det at rydde op.
Får lagt en masse på plads. Huset begynder at tage sin vante
stemme på. Jeg er klar til at være mig.
Klar til at nyde søndagen.
Klar, næsten klar,
klar til at nyde, bare nyde!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar